7 Şub 2011

Yeni Başlangıçlar Üzerine

Dikkatli olanlarınız hemen fark etmiştir başlıktaki anlatım bozukluğunu... Başlangıçlar zaten yenidir ve “Yeni Başlangıç” denmesinin gereği yoktur. Evet, bu kural çoğu durum için geçerli olsa da bazen bir zaman gelir, genellikle irregular duruma düştüğüm hayatımda olduğu gibi, başlangıçlarınız o kadar çoğalır ve sizi yormaya başlar ki... Bir bakarsınız başlangıçlarınız eskimiş. Tıpkı benimkiler gibi. Heyecansızlık kaplar dört yanınızı, bir rahatlık... Olan bitene en çok birkaç hafta takılma ve ardından hiç olmamış gibi devam etmeler... Bunun tek suçlusu ben değilimdir umarım...
                Başlangıçlarım eskidi, hüzünlü bir şekilde hissediyorum. Hayatımın en güzel günlerini geçirdiğim İrlanda senem bile bitti. Nasıl olsa bitecek diyerek başlıyorum her işe artık. Bitirdiklerim çok, bitirmediklerim daha çok... Fakat nasıl olsa bitecekler. Sonra da hiç olmamışlar, beni ben yapmamışlar gibi arkama bile dönüp bakmayacağım. Projeler, kitaplar, şiirler, kadınlar; hatırımda dahi kalmayacaklar... Hayatlar bitecek yahu daha ne konuşuyorum ki ben?
                Korkmayın bitmekten, bitirmekten... Sonunda frtncr© kardeşiniz size bitmeyen bir şey buldu. Ta taam. Sevgi! Adını sevgi koydum. Siz de onu öyle çağırabilirsiniz kendisini zira adını ben koydum diye kullanmaktan sakın çekinmeyin. Paylaşımcıyımdır bilirsiniz.  
                Şimdi hadi bakim defolun gidin ve sevecek birini bulun. Bulamayanlar korkmasın. Onlar için de bir çare düşündüm. Sevecek birini bulamıyorsanız beni sevin caniiim. Hepinize yetecek babyfacelikteyim. Sevin lan beni! Hadi ben kaçtım. muck

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder