19 Tem 2010

Mayday Mayday Mayday!!

       Abiiii!! Böyle politik politik ileti yazıp akapeye küfür eden arkadaşlarınızla tanıştırın beni yea!! Çok ciddiyim ve bu sefer cinsiyet ayrımı bile yapmıycam söz! (küfreden kızlar çok çekici geliyo bana, en fazla bi pozitif ayrımcılık olur olsa olsa xD) hatta hep bir bi mizah dergisi mi çıkarsak salt "politik" ve "kara" mizah örnekleri içeren, ilerde palazlanıp ferrari alabilme kaygısı gütmeksizin yaşayan arkadaşlarla.. Ne diyorm ben yea? Çok proje havamdayım şu günlerde, Türkçeyi düzgün kullanmaya bile çabalıyorum yani ne alakaysa ve şunu söyleyebilirim ki sevgili, yokluklarında kendimi bir hiç gibi hissettiğim halkım, evlilik dışında tüm ileriye dönük projik tekliflere açığım, kapatabilene iki porsiyon iskender.. Hadi olm lan, hiç olmadı bi he deyin de bi yerim şişmesin!! 
P.S: Sizi seven Kağrşiniz!





       Ha bi de canlar, Windows Embedded ile ilgili çalışma yapmış, çalışma yapan arkadaşı olmuş, çalışma yapmış olanı bi yerlerden duymuş olan varsa aranızda bi poke filan edin ya dürtün beni avkey? 
       Güncel hayatla ilgili "mantıklı" ve projelendirilmeye müsait sorununu bize bildiren arkadaşlarımız arasından fikrini en beğendiğimize belki elma şekeri filan alırız bilmiyorum karar vermedim ama kazanmamız gereken bi yarışma var. Hadi bize yardım edin Türkiye*!! Sizler olmasak biz yokuz filan yani; öyle işte! Dün ampulle olan ilişkinden dolayı sana sktiri çektim biliyorum ama olur aramızda böyle şeyler!! 




* Lan sanki ikiden fazla okuyanımız var alla allaa, proje fikrine ihtiyacım var anlasanıza ALLAHSIZLAAAAR!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder