12 Tem 2011

Fenerbahçesiz Bir Süper Lig İstemiyorum




Açık söylüyorum, bu yazıyı yazıp yazmama arasında bir hayli gidip geldim. Deniz kestanesinden biraz hallice bir vatandaş olarak benim de bu tarz olaylar üzerine yorum getirme hakkımın olduğundan yola çıkarak da yazmaya karar verdim...

Her ne kadar o kadar çok insan tarafından halktan kopuk oluşum dile getirilmiş olsa da, ben halkın arasından yetişmiş bir insanım arkadaş; ve biliyorum ki Türk Halkı futbola gereğinden fazla önem gösterir. Örnek vermek gerekirse, adamın işi kötü gidiyordur, futbola sığınır, eşiyle kavga eder, futbola sığınır, patronundan azar yer, futbola sığınır. Oh ne güzel iş değil mi? Sıkıntıdan sigara içtiğini iddia eden ergen gibidirler, tek sığınakları yeşil sahalardır. Tabii ki bunun doğal sonucu olarak da fanatik ve hatta holigandırlar. Bunu son günlerde yaşanan Türk Futbol camiasının senelerdir dile getirilen ‘temiz olmayışının’ bir sonucu olarak görülmesi gereken bir takım soruşturmalar, tutuklamalar, sorgulamalarına bakarak da pek rahat söyleyebiliriz.

Yıllardır Aziz Yıldırım’ın başkanlığını yaptığı Fenerbahçe Spor Kulübü için maç bağlama, hakem satın alma başta olmak üzere bir takım yakıştırmalar yapılırdı. Bunun yanında Galatasaray Spor Kulübü için de şu 8-0’lık Ankaragücü maçı örnek verip durulur. Beşiktaş ve Trabzonspor için de buna benzer iddialar olduğuna göre, temiz değilsiniz hiç biriniz! Peki ama neden bugün? İzninizle bir kaç noktaya parmak basmak istiyorum.

Çok değil bundan yaklaşık 6 ay kadar önce Aziz Yıldırım, başkanlığı bırakması durumunda yerine gelecek kişiyi yani bir bakıma veliahtını açıklamıştı. Kimdi bu kişi? Mehmet Ali Aydınlar. Acıbadem Sağlık Grubu’nun sahibi, Fenerbahçe Kadın Voleybol takımının ana sponsoru ve son zamanlarda gördüğüm kadarıyla Türk Futbol Camiasının içerisine girmek için fazlaca beyefendi olan bu beyefendi, herhalde Fenerbahçe Spor Kulübü başkanlığı sırasının yakın zamanda kendisine geleceğinden umudunu kesmiş olmalı ki, birden bire adeta tombaladan çıkar gibi kendisine teklif edilen Türkiye Futbol Federasyonu başkanlık görev teklifini hiç düşünmeden kabul ediyor ve ezici bir üstünlükle seçimlerde başkan olmaya hak kazanıyor... Zaten ne oluyorsa bundan sonra oluyor...

Mehmet Ali Aydınlar’ın başkanlık koltuğuna oturmasını takip eden bir kaç günün ertesinde birden hepimizin bildiği bu tutuklama dalgaları baş gösteriyor ve bu saatten sonra ben açıkçası Aziz Yıldırımın başkanlık yapacağından şüpheliyim. Tutuklama kararı çıkmasa dahi artık yeter deyip bir kenara çekilecektir. Peki o koltuk şimdi kime kalacak? Bana hiç sormayın, bu sorunun cevabı bende değil. Bu soruyu, tutuklama kararı öncesine göre birkaç günde %33 değer kaybeden FB Spor Kulübü hisselerini toplayıp, bugün %19’luk değer kazancından nemalanacak olanlara sorun. Ne yalan söyleyeyim ben de bir kaç kişiyi yüklü miktarda FB hissesi almaya ikna etmeye çalıştım ama pek riskli buldular bu planı. Sonuç: Eğer beni dinleyip dün yüzbinlira yatırmış olsalardı, bugün paraları yüzondokuz binlira olacaktı. Kaçan balık büyük olur canlar, ben size iyiliğimi yaptım bir kere...

Ee sona gelirken ne demek istiyorum yani? Bu işin arkasında iş var diyorum ve Ali Koç gibi üst düzey bir FB yöneticisinin ‘Fenerbahçe hangi ligdeyse Türkiye ligi orasıdır’ zırvalarına rağmen diyorum ki, iyi bir Galatasaraylı olarak, Fenerbahçesiz bir lig istemiyorum, eğer düşürülecekse, Galatasarayı da düşürsünler, Beşiktaşı da Trabzonu da... Ya da 5 yıl Avrupa Kupalarına gitme yasağı getirsinler kulüplere... Yoksa arkadaş bu yapılanlar herkese yol olur, yarın yapılacakların önüne hiç kimseler geçemez. Bu böyle biline!

Saygılar. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder