18 Tem 2011

Muhalif Günlüklerim Vol.1




Yazıma başlamadan evvel, muhalif nedir sorusunu sorduğum canım TDK’nın bana verdiği cevabı sizlerle paylaşıyorum. Evet itiraf ediyorum, TDK ile aramızda yakın bir ilişki ve çekim alanı oluştu son zamanlarda. Efenim ben soruyorum o cevap veriyo ben soruyorum o cevap veriyo. Hiç de soru sormuyo hani. Tam hayalimdeki kadın tipi. Ben sorayım o sormasın. Bi de az para harcatsın lan, pinti değilim ama yine de az harcatsın. İşte size tanım. Muhalif: ‘Bir tutuma, bir görüşe, bir davranışta karşıolan, aykırıolan.

Yoksa bir yerlerden tanıdık mı geldi bu tanım. Evet evet bebeğim biliyorum aynı ben. Beni benden daha iyi tanıdığını zannediyorsun fakat, biraz daha çalışmalısın beni. Hohohoo.

Şimdi ben yine neye dellendim de yazdım değil mi? Ulus olarak soruya vereceğim olası cevaba kilitlenmiş ve birbirimize bu soruyu soruyoruz. Neden frtncr™ hea, neden? Sıkı durun şimdi, evde yaşlı, kalp hastası, hamile, yol yorgunu, IETT şöförü vb. varsa bir kaç saniyeliğine de olsa kendilerinden gözünüzü ayırmayın. Hadi tamam, sarışın hatun varsa da ayırmayın, sanki bakmıyosunuz zaten öküz gibi. Sizi gidi şerefsizler hehe. Cevap veriyorum: Senden ötürü!

Toplumsal algı nedir sorusunun da cevabını ben vereyim, ne de olsa bu yakınlaşma sürecinde kendisinden baya bir şeyler kaptım. Hatta artık imla kurallarına dahi uygun cümleler yazmaya çalışıyorum ve devrik cümlelerimi de azaltmaya başladım. Toplumsal algı toplumun ağzına yakışanı sıçtırtmasıdır aga. İşte ben de böyle bir terbiyesizim, pardon. TDK bu sözlerimi duymasın bu arada zira kendisi beni gayet de York Dükünün zengin ağzı düzgün, Ritcie Ritch tadında piçi sanıyor, façayı bozmayalım.

Toplum ne diyor ne? Muhalefet yok diyor değil mi? Isn’t it? Vay arkadaş, sanki toplum olarak muhalefetin ne bok olduğunu biliyoruz da... Kendini demokrasi havarisi ilan edip kendine yapılan en küçük eleştirileri dahi ağzı sinirden köpürmüş bir şekilde cevaplayan başvekil beyefendi en çarpıcı örnektir benim için. Öyle demokrasiden ben de istiyorum, gazı kaçmamışından olsun pliz!

Hayır iktidar partisini neden sevmediğim çok açık da, benim muhalefet partileriyle de sorunlarım var. Misal Baykal’ın kaseti çıkmış hepiniz kuyruklarda kasetini alırken efenim bendeniz henüz Irlanda’daydım. Gün sayıyordum Edirne’den yapacağım girişe. Plan şuydu, Edirne’den başlayan bir halk hareketiyle CHP’nin baş koltuğuna oturacaktım. Ne olduysa gelişimden iki gün önce oldu ve benim de kasetimi çıkardı okyanus ötesi güçler. Halen ABD’de kolej hayatına devam eden ve lakabı piç Orhan olan arkadaşım Orhan, anaokulunda yapılan ve şu an bile hatırlamadığım, kesinlikle montaj kokan, şahsımın Hakan Peker dansı yaparak ‘Hey corc versene borç, olmaz maykıl bende de yok...’ şeklinde saçma salak sözleri olan bu parçayı Kürdili Hicazkar makamından icra ederken çekilmiş görüntülerimi facebooka koydu. Neyse ki çoğunuz farketmediniz ama işte gören gördü ve bizim piç kurusu yapacağını yaptı. Boşuna daha anaokulunda isim babası olmamışım pezevengin.

Neyse, iktidar yürüyüşüm bununla sınırlı kalmayacak. Görüntüleri izinsiz şekilde kopyalayan piç Orhan’ın ve dolayısıyla benim son arkadaşım da ölene kadar ertelemek zorunda kalacağım da başka bir acı ayrıntı.

Daaa muhalefet diyordum değil mi ben? Ulan oğlum sen ne bilirsin muhalefeti? Sen git göt yala yavşak! Biz nasıl bilmezsek nasıl göt yalanır, sen de bilemezsin muhalefet nasıl olunur. Hadi gel ben sana söyleyeyim muhalefet nasıl olunurmuş. 15 sene önce meydanlardan çıkıp, ‘millet istedikten sonra tabi ki laiklik elden gidecek’ diyen bir siyasetçiden, şimdi demokrasi kadar olmasa da laiklik havarisi çıkaran bizlerden olur muhalefet. Hadi şimdi gidin de göt yalayın biraz daha, ihale kapın, bir numara makineyle alınmış bıyık bırakın.

Keser döner, sap döner, gün gelir tuğçe, ee şey pardon hesap döner. Siz çuvallarınızı doldurmaya devam edin. Biz biraz daha underground yapıcaz.

                                                                                                                    From Underground with <3

2 yorum:

  1. burcu kabakcı18 Temmuz 2011 20:52

    daha çok yaz lütfen:)

    YanıtlaSil
  2. panik yok, uzerine yazi yazabilecegimiz onlarca carpiklik varken, panik yok :)

    YanıtlaSil