17 Oca 2011

Naber Concon?

Naaber concon? Yine mi sen? Haydi gel sen de katıl susam sokağına, tral lal lal laaa...

Evet anlamış olduğun üzere yine makineli tüfek modundayım. Efenim böyle günlerde, beynimin normalden hızlı çalışması sonucu ki genelde beynimi kullanmamayı tercih ediyorum aklıma gelen hemen her şeyi sesli düşünüyorum.
Bugün az kalsın bir final sınavı kaçırıyordum, kelimenin tam anlamıyla direkten döndüm aga. Olay şöyle gelişti. Sorumlu öğrencilik anlayışımın artık bokunu çıkarmış olduğum şu günlerde, efenim ne yalan söyleyeyim programda bugün 15.30 olarak gözüken sınavın aslında yapılmayacağını düşünüyordum. hahaa sivri!
Sınava 10 dk var, eve yeni gelmişim soyunup yatıcam sabah da bir başka dersimin final sunumu vardı çünkü. Telefonum acı acı çaldı. Arayan arkadaşımla aramızda çok değişik bir diyalog gelişti. Sonunda ikna oldum ki olum fırat sınav var, neyabacağk?
Netekim gittim atladım gittim geç de olsa girdim yani nolmuş, final sınavı olduğundan 10 dakika önce haberi olan ilk babyface ben miyim? Değilimdir umarım^^
Geçti fırat, geçti bebiğim!
Olum var yaaa, bundan sonra büyükadaya gideni dürtsünler. Burgazada cennetmiş cennet! diyorum başka da bir şey demiyorum. Bilahare fotoğraflamak için de bir operasyon yapıcam.
Yea bi de değinmeden edemiycim, gülüşüyle insanın içini ısıtanlar var hani, onlar... Kedi canınızı sizziiin! Çok seviyorum böyle güler yüzlü, şeker insanları. Aha da burdan öpücük size.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder