6 Oca 2011

Ne oluyoruz yahu?



Nereye gidiyoruz? Adalet sisteminin bir takım eksikliklerini vatandaş sokaklarda daha az rahat gezerek mi ödemeli? Bu mudur çözüm? Haklarındaki iddianameler yalan yanlış olmasına rağmen 2 senedir içeride tutulan insanlara terörist muamelesi yaparken, suçlandıkları vahşi cinayetleri işlediklerini itiraf eden cani yobaz teröristler törenlerle salıveriliyorlar cezaevlerinden.

İstemiyorum ben böyle adalet.
İstemiyorum vatandaşını korumaktan aciz yasa koyucular.
İstemiyorum yaşamı vatandaşların hayatlarını zorlaştırmaktan başka bir işe yaramayan kolluk kuvvetleri.

Zamanında gelmeyen böyle adaletin ben içine ederim arkadaş!

Şimdi polis mi koruyacak benim sevdiklerimi kaçırılmaktan, öldürülmekten, domuz bağıyla bağlanıp vahşice katledilmekten? Tıpkı daha önce işe yaradıkları gibi değil mi?

Ona buna padişahım çok yaşa demeden, partizanlık yapmadan önce bir daha düşünün bence.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder