1 Ağu 2011

Political View: Hilal Cebeci / Yorumların Kralı

Panpişime:

Çok önceleri tanımalıymışım seni panpişim şimdi daha iyi anlıyorum. Senden seneler once biz Tutti Frutti showlarında görüyorduk memeleri. Sen millet olarak bizi bu açlıktan kurtardın. Yeri geldi bir panpiş oldun bana, yeri geldi çok daha fazlası.

Çok önceleri tanımalıymışım seni panpişim şimdi daha iyi anlıyorum. Senden aylar once bloguma trafik yaratmak için yeniden Facebook’a dönmüştüm. Sen bir blogger olarak beni bu durumdan kurtardın. Gerçi yine bırakmam canım Facebook’u fakat blogumdaki emeğin gözardı edilemez. Boru değil, memelerinin altına blog adresimi girdim, Blogger panpişimin tıklanma sayacı kendini aştı.

Çok önceleri tanımalıymışım seni panpişim şimdi daha iyi anlıyorum. Senden önceleri arkadaşlarıma derdim ‘beni güzel kız arkaaşlarnızla tanıştırsanıza’ diye. Sen beni bu durumdan kurtardın. Artık bir mention yapıyorum seni twitter’da, budur yani.

Çok önceleri tanımalıymışım seni panpişim şimdi daha iyi anlıyorum. Senden önce bu saatlerde o haber kanalı senin bu haber kanalı benim, tartışma programlarıyla filan geçerdi hayatım. Sen beni o dünyadan çektin aldın. Komutanların istifalarıymış, küresel ısınmaymış, Fener küme düşüyormuş hiç birisi zerre önem arzetmiyor artık benim açımdan. Memişlerin yeter.

Velhasılıkelam derler bizim orada. Sen hep bizim hayatımızda kal panpişim, aksi durumda kim memelerini gösteriyor daha biz istemeden yahu?

II.Bölüm

Almanya acı vatanda hayatını tüm zorluklara karşın sürdürmekte olan Irkdaşımız, büyük sanatçı, milyonların gönüllerinde taht kurmuş gönül insanı Tolga kardeşimizin ‘Serkan is my girl’ klibini hepimiz izlemişizdir zaar. İzlemediyseniz izleyin kardeşlerim, izleyin panpişlerim. Gün bugündür. Çocukcağız bizlerin gönlünü hoş tutmak için beynelmilel bir prodüksiyona imza atmış, hakkını yersek olmaz. Bir kere şarkının sözleri bomba. ‘Serkan is my girl’



Bu videonun sıkça izlenilmeye başlamasının ardından ülkenin bazı yerlerinde, Almanya acı vatanın da hemen her köşesinde bu çocukla ilgili yorumlar yapıldı. Hatta yedinci sınıfta şımarık olduğum gerekçesiyle ailemi okula çağırıp ‘evinizde bir sorun mu var?’ sorusunu ebeveynlerime, hem de benim yanımda soran pedagojik bilinçten yoksun gerizekalı öğretmencesine bu soru da soruldu. Evinizde bir sorun mu var?





Oysa bu çocuğun hiç de bir sorunu yoktu. Esas sorun bizlerdeydi. Bakın bu güzel kardeşimizin o kadar uğraşıp, bizi kafiye bombardımanına tuttuğu bu parçanın altına yazılan yoruma? Ayıp ulan ayıp. Bu çocuğu da Yunanlılara kaptırmayalım, bir ışığımız daha sönmesin. Yoksa Atina sokaklarında ‘Stelyo is my girl’ şeklinde uyarlanmış hali gelir kulaklarımıza ve hayıflanır, hayata küseriz. ‘Serkan is our girl ulan!’. Hadi dağılın şimdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder